29 de maig 2008

Un mes

Doncs sí, ja fa un mes que estic aquí. Crec que un sempre té la sensació que el temps passa molt de pressa, o si no, quants de vosaltres no heu tingut aquest mateix pensament ara mateix?. Suposo que és perquè el que recordem en primera instància del que hem viscut no és gaire, però us puc ben assegurar que han passat un munt de coses en aquests 30 dies i si un fa memòria no ha estat una cosa que hagi estat vist i no vist. Però no començaré ara a posar-me transcendental. Per portar un mes aquí, les coses han anat força bé. Evidentment, amb tots els tràmits pendents que sempre ha d'haver i sabent que encara em queda molt per descobrir sobre com funcionen les coses en aquesta banda del món.

Però cal mirar les fites que he aconseguit fins ara: no m'ha atropellat encara cap moto —no perquè no em sembli que no ho hagin intentat— i he mantingut a bon ritme aquest blog; m'he aconseguit escapolir de la majoria de tempestes que han caigut i no he tingut cap problema de salut (la predita descomposició potes avall encara no ha arribat). Fins i tot estic fent el que se suposa que hauria de fer en venir fins tan lluny. Un escàndol.

El que sí que estic notant és que començo a entrar en aquell estat més plàcid que tens quan ja t'estàs acostumant a un lloc. No m'enganyo, d'aquí a poc em fotré alguna hòstia emocional; és una cosa que toca i és inevitable, feu-me cas, però el procés va seguint el bon camí. I és ben curiós, però abans d'ahir mateix em van preguntar per quant de temps planejava estar-me a Taiwan. Si només porto un mes, es fa molt difícil plantejar-se el futur tan aviat!.

4 comentaris:

agarsan69 ha dit...

Certament, la sensació que el temps vola pesa cada cop més. Sense anar més lluny, dissabte farà un any que l'eva i jo ens vam casar!! I sembla q va ser fa no gaire...

Com a mínim, el que sí que té el pas del temps quan estàs fora és que serveix perquè et vagis fent al nou ambient. I per tot el que descrius, no ho portes gens malament, no!

Ànim i fins aviat!

Jordi ha dit...

Amb tant peix bullit que ronda per allà, les cagarrines segur que arribaran, bwahahahahaha!! (jo segurament ja portaria tres o quatre descomposicions integres)

Eo,hi han tuc-tucs a taiwan? Per quina banda condueixen?

Òscar Morata ha dit...

Tucs-tucs? Aparentment, condueixen per la dreta, com nosaltres.

Jordi ha dit...

Els tuc-tucs (no sé com se diuen fora de Tailàndia) són aquella mena de motos amb una cabina darrera que fan de taxi...

Com els rickshaws però en moto, vaja