05 de maig 2008

Fosc

Ara, fa no gaire, passejant per la col·lecció de fotos a picasa de certa persona, vaig trobar això: Si una nit un gat negre.... Quina allau de records de tantes nits, d'estiu o d'hivern, creuant aquell pati, escenari de jocs, festa, baralles, lectures, calma, tantes coses... De petit, feia una mica de por i suposo que hi passàvem corrents. Clar que ara hi ha molta més llum... i moltes menys estrelles per veure des del terrat. Hi ha una connexió entre un pati del darrera de la Xamora i Taiwan.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Uo!!! Aquesta és meva!! Certa persona!? Hauries d'haver escrit "cert individu"! Hahahaha...A que fa por? Bé, sempre m'ha agradat l'ombra de la porta del pati de darrera. Depen com és molt tétric! I tinc un altra de la xemeneia, el terrat, tot de nit. Carai, jo si que veig una connexió Xamora vs Taiwan! Allà dalt em vas explicar un munt de coses d'astronomia, que si els quarks, orion, el carro i no sé quantes coses més que no recordo perque ja saps que soc un totxo molt dur per certes ciències...

Uala!

pep. ha dit...

"Gallina de piel" com deia aquell, en llegir-te. Quan miro el cel no puc evitar pensar en les nostres llargues nits d'estiu, sobretot, i la forja de la nostra amistat a base d'estrelles i còmics. Una forta abraçada.