08 de maig 2008

Horaris estranys

Potser qui miri l'hora en què pujo això podrà pensar que estic una mica malament del cap. I no li mancaria raó. Des que he arribat aquí, he fet horaris una mica estranys. Això de dinar cap a les 12 del migdia i, per tant, sopar entre les 6 i les 7 de la tarda, ens pot sonar molt aviat, però un cop t'hi poses i et guies per la gana que sents, no és tan difícil de fer. S'ha de vigilar en no despistar-se amb les hores, perquè pot estar gairebé tot tancat, excepte els 7/11 que tanquen molt tard, i com que l'hora d'anar-me'n a dormir no l'he canviada tant, tinc hores per davant abans de ficar-me al llit.

Ho de fer reunions just després de dinar, tampoc no és tan gran problema, perquè no acostumo a menjar molt a migdia. Però el que no entenc és ho d'aquests dos dijous, i un dimecres. Reunions dels grup de Radioastronomia, bàsicament tots els estudiants, que comencen a les 7:30 de la tarda i acaben... a les 11 de la nit o quan sigui perquè jo he marxat abans esgotat. És interessant, perquè veig què estan fent i em faig una idea de com van les coses per aquí. A més, intenten fer servir l'anglès, però de mica en mica es posen a parlar més i més en xinès i acabo entenent només els tecnicismes que diuen en anglès, que són molts. I tot i que puc seguir part de les discussions, inevitablement m'arriba un moment que em pregunto què hi faig allà. A aquelles hores.

I en lloc d'anar-me'n a dormir, escric això. Sí que estic malament del cap.