26 de maig 2008

KTV

Portava una mica menys de quatre setmanes a Taipei i ja ho he fet. Suposo que era inevitable. Dissabte vaig tenir la meva primera experiència de KTV, que és com els taiwanesos anomenen el "karaoke". Com suposo que és conegut, no sóc gaire aficionat a aquestes històries; però el grup de postdocs hi anava i, per no faltar a l'esperit aventurer d'anar provant cosetes, m'hi vaig apuntar. També és cert que no n'esperava gran cosa, o encara pitjor, temia que es convertissin en tres o quatre hores molt llargues.

Vam anar a un dels més famosos de Taipei, el Cashbox de Ximen. A l'entrada sembla un gran hotel, amb un munt de gent esperant-se al vestíbul.

De fet, havia passat pel davant el meu primer cap de setmana i no hi havia parat la més mínima atenció. Allà reserves una habitació i et donen un cercle lluminós que s'activarà quan la tinguin preparada. Durant l'espera, veure l'exèrcit d'adolescents maquillant-se o fent-se fotos en posicions provocatives, o famílies senceres mirant el llibre de les cançons no m'augurava una bona nit. Digueu-me negatiu.

Però estava equivocat. La nostra habitació era a la planta 4. Una habitació petita pels 11 que érem. Amb un petita estrada, un sofà de racó i una barra amb 4 cadires. La primera noia que va cantar, una de les estudiants, em va semblar que era tota una experta. Glups!. Però de mica en mica, i a mesura que la gent s'anava escalfant, i menjant i bebent, la cosa va anar tornant-se més i més divertida. Dins de la barreja d'idiomes —hi havia cançons en taiwanès, mandarí, cantonès i anglès— cada un feia el que podia i es van muntar algunes "jams" força divertides. A més, veient a aquest grup de japonesos, de seguida esclata el riure. Una vetllada sorprenent. No hagués dit mai que quatre hores dins d'aquell forat passarien tan ràpidament.

5 comentaris:

fEl! ha dit...

Sí sí, molt bonica la crònica, però TU què vas cantar? :-)))

Òscar Morata ha dit...

Free covers of "We Will Rock You", "Suspicious Minds", "Sweet Home Alabama", entre d'altres, i em van endosar el "Que Sera, Sera" (de Doris Day) i "Volare"

fEl! ha dit...

Ostres!!!! M'imagino els japos mig beguts cantant "Que serrraaa, serrraaa" :-)

Impagable

Jordi ha dit...

Volem videuuuuus!!!

Youtube! L'Ohca cantant VOLARE OOOOO..

Òscar Morata ha dit...

Ja preguntaré si n'hi ha cap. En els meus, apart de foscos, jo no hi surto.

El que sí que era criminal eren els videos que posaven de fons. Xungos amb ganes.