05 de juny 2008

Connectant...

Finalment, avui m'han posat la connexió d'ADSL a casa. Quina història més enrevessada. Ja va ser estrany el procès de demanar-ho a travès de l'ASIAA (omplint formularis en xinès, aclarint què calia fer, etc), per descobrir que no ho podia fer jo, sinó la propietària del pis. Amb això va passar una setmana fins que la secretària li ho va dir. Malentensos i vés a saber què més.

Avui ha vingut el tècnic. Em van dir que passarien per la tarda, sense definir l'hora. Mal rotllo. Però, a diferència del que em va passar un parell de cops a Madrid, no m'han fet esperar molt: dues horetes. El problema ha estat desprès, que el tècnic s'ha atabalat amb el meu ordinador amb Linux, i no s'ha recordat de trucar el meu ISP per a què em donessin permís per connectarme. Un joc dels disbarats, ell que no entenia l'anglès, jo no entenc el xinès, m'anava passant gent al telèfon que parlaven més o menys anglès i intentaven ajudar-me. Communication breakdown de veritat. Però al final he aconseguit aclarir amb qui parlava i hem anat fent via. Ha funcionat. Que duri.

De totes maneres, ja em pensava que no seria fàcil només de veure el nom de la companyia telefònica.

2 comentaris:

fEl! ha dit...

"Chunga Telecom"? Hua hua hua

Que bé, benvingut de nou al món telemàtic :)

(Per cert, saps que "hui" (o khui) en rus és la paraulota per referir-se al membre viril? (de fet vol dir "nap"). Diuen que els russos es pixen quan senten noms xinesos que tenen "hui".)

fEl! ha dit...

Ara que m'hi fixo, el caràcter del que parlava l'altre dia és el que hi ha al final a la part de la dreta, oi? Què curiós...