06 de juny 2008

Hualien

No vaig tenir massa oportunitat de veure gaire de la ciutat. Entre les 8 i les 8:30 marxàvem de l'hotel cap a la universitat per assistir a les xerrades i en sortir, passades les 7, ja era fosc. Tot i així, té un aspecte diferent de Taipei. El centre, on tenen el night market i les botigues, té els edificis bastant amuntegats, amb botigues, molta llum i color. A la resta, les cases són més baixes, amb molt de camp pels voltants. Em va fer la impressió que era bastant extensa, però com que em feien anar en taxi a tot arreu, no ho tinc gaire clar. A la majoria no els agrada gaire això de caminar i la veritat és que els taxis són barats.

No vaig veure gaire el mar, perquè el temps tampoc no era gaire bo

però una de les nits vaig estar prenent unes cerveses al costat del mar en una terrasseta on s'hi estava força bé, després de les pluges de la nit abans. Perquè, per variar, vaig trobar-me amb un parell de bones tormentes.

L'altra cosa que sí que vaig fer, va ser tastar la cuina local. Als taiwanesos els agrada menjar i si vas amb ells acabes menjant moltes coses diferents. La nit de dissabte vaig sopar amb els estudiants en un restaurant que pretenia ser de cuina típica aborigen (dels habitants originals de l'illa, que ara es troben majoritàriament per les muntanyes, en zones reservades en alguns casos). Força bo. De mostra, un parell de fotos.