07 de juny 2008

Llibres


Sí, aquestes són les meves primeres adquisicions llibresques a Taipei. Finalment, avui m'he decidit a entrar en una de les llibreries que hi ha prop del campus de Taida, que m'havien dit que tenia bastants llibres en anglès. I per mantenir la tradició que gairebé m'era impossible no complir a Columbus, n'he sortit amb un parell de llibres.

És un vici com qualsevol altre i en la meva estada als Estats Units el vaig exercir bastant. No sé per què, les llibreries que hi havia per allà m'agradaven i feien que hi caigués. Potser era l'abundància o potser el tacte físic dels llibres, no ho sé. Sempre hi havia un llibre interessant per emportar-se. Però cal vigilar amb acumular-ne molts, perquè després vénen els problemes a l'hora de marxar del país.

Avui, mirant els llibres que hi havia en el passadís dedicat a llibres en anglès, m'he adonat que trobo a faltar una llibreria que hi havia a Columbus que era ben especial: The Book Loft. Us n'he parlat a més d'un suposo, era aquella llibreria que ocupava tota una casa i tenia unes 30 habitacions farcides de llibres repartides en uns tres pisos. Era, penso, una llibreria única en tota la ciutat, no una franquícia més de les enormes cadenes de llibreries americanes. A més, en l'entorn del German Village, tot tenia un aspecte diferent. Ah, èpoques passades.

Encara tinc un fons, no gaire gran, de llibres que em vaig emportar de Barcelona, però està bé comprovar que no em faltarà material per assaciar l'afició a la lectura. Amb això i l'haver trobat també aquesta tarda una ruta per anar a córrer, potser podré començar a tornar a una certa normalitat personal.

1 comentari:

pep. ha dit...

Ment sana i cos sa. Ara que començarass a córrer i a llegir (el que tu escullis), se't farà més fàcil, si cap, la teva vida en aquest racó de món. Salut.