04 de juny 2008

Primer sou

Ho hauré de celebrar. Ahir vaig rebre el primer sou; el corresponent als tres dies d'abril i al mes de maig. Una mica més tard del que tocava, però com que me l'havien de donar en metàl·lic i no vaig poder passar-m'hi divendres, pel viatge a Hualien, fins avui no l'he pogut anar a buscar. Amb això ja sembla que això vagi seriosament. Està bé això de cobrar uns dinerets per poder anar tirant.

Mentres no pugui obrir un compte bancari, però, perquè encara no tinc l'ARC, hauré de desar els diners sota una rajola de casa. És una mica incòmode, no perquè estigui patint per si els passa res, sinó perquè com que només tenen bitllets de 100, 500 i 1000 dòlars taiwanesos, de seguida fan un bon paquet. De totes maneres, es fa estrany que a aquestes alçades et paguin amb els diners en un sobre, i no sigui per fotre't al carrer.

3 comentaris:

pep. ha dit...

Encara recordo quan cobrava jo en sobre. No tènia pèls en el pit ni responsabilitats vàries... quins temps aquells.:-)

fEl! ha dit...

Well it's saturday night,
and i just got paid
fool about my money,
don't try to save
My heart says "go! go!
have a time"
'Cause it's saturday
night, baby, I'm feelin'
fine

Gonna rip it up,
gonna rock it up,
gonna shake it up,
gonna ball it up,
gonna rock it up,
and ball the night.


:-)

Jordi ha dit...

En billets de 5, no marcats i no consecutius....