12 de juny 2008

Estendre la roba

Quan vaig visitar per primer cop l'apartament on estic ara i me l'ensenyaven, en un moment vam sortir a una mena de gal·leria o balconet on està la rentadora i l'escalfador. Mentres em traduïen que la rentadora funcionava (gairebé em destrossa un jersei l'altre dia, però) i que hi havia lloc per estendre la roba, el marit de la propietària va aixecar un plegat de penjadors de roba i me'ls va ensenyar. Jo havia vist dues barres al meu damunt i no vaig entendre res. Després, quan he passejat més per Taipei o quan vaig mirar els balcons del davant ho he entès: estenen la roba penjada en els penjadors i els posen allà on poden. Generalment, tothom té algun balconet, o una barra, o una barana on posar la roba. Altres, com aquests, són més agosarats


Això es troba en el meu camí cap a l'oficina i no tenen cap problema, com en molts altres llocs, de deixar la roba estesa d'aquesta manera, o un munt de catifetes o peces de plàstic que es posen per terra eixugant-se per tots els vorals. Gairebé cada dia que hi passo que hi ha alguna cosa. Fins i tot, l'altre dia hi havia uns llençols i uns edredons a sobre d'un cotxe aparcat al carrer.

Així que per ara faig el mateix, dins de la gal·leria. He buscat un estenedor de la roba, però encara no n'he trobat cap. Com a molt, hi ha petits estenedors circulars per a mitjons o peces petites. Potser hauré de buscar una corda i pinces, que sí que n'he vistes, i muntar-m'ho jo. O hauré d'anar a l'Ikea.

3 comentaris:

pep. ha dit...

Encara que el penjador és cutre, la roba està ben penjada. Suposo que per aquests llocs són així, caòtics però a la vegada ordenats. Salut.

Unknown ha dit...

Mira-ho pel costat bo, la roba penjada als penjadors i amb la humitat que deu fer no et caldrà planxar-la. Salut.

Jordi ha dit...

sssshhht... que hi ha roba estesa!