14 de juny 2008

Pagant

El Fel em preguntava l'altre dia si ja pagava agafant amb les dues mans els bitllets. Bé, és una cosa que he estat observant des que ell m'ho va dir ben abans de marxar de Barcelona. Se suposa que és una mostra de respecte fer-ho d'aquesta manera. I ho veus en les caixeres del Starbucks, en botigues, quan t'entreguen algun document oficial, coses així, però no puc dir que la gent que no està atenent a algú ho faci sempre. Perquè he vist la típica escena de la dona que paga amb el bitllet que gairebé li cau, mentres busca alguna cosa en la bossa i contesta al mòbil al mateix temps. O el paio que sembla que llenci els diners a cara de gos per sobre del mostrador. M'estranya però que no entrin amb la moto a la botiga i mentres fan voltes agafin el que volen i paguin... però me'n vaig del tema.

El cert és que ho fan en certa manera a molts llocs i t'hi vas contagiant. No sé si ja ho he fet, però l'altre dia quan pagava el lloguer, potser inconscientment sí que els vaig donar els diners amb les dues mans, o gairebé. Tot s'enganxa.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Amb les dues mans? Si fos amb euros no podries, amb lo petits que són....

fEl! ha dit...

Es que aquesta gent té una relació diferent amb els diners... Un cop vam voler deixar propina i gairebé es lia una tangana!